Kan jeg bety noe for de svake i samfunnet

Reklame | Frelsesarmeen

Bilde fra Frelsesarmeen.no 

 

Jeg er ekstremt takknemlig, i disse dager samarbeider jeg med Frelsesarmeen. De har vekket noe i meg, noe som alltid har ligget der, gjæret i mange år.

 

Nå kan jeg endelig få bidra med noe som er større enn meg selv, flytte fokuset bort fra meg selv.

Denne julen blir spesiell for mange, mange som ellers ikke føler på ensomhet kan føle på det i år, kanskje vi har litt godt av å kjenne på den?

Vi blir oppfordret til å ikke gå for mye på kjøpesenter for å shoppe, kanskje vi ikke trenger den shoppingen egentlig?

Jeg er ett gave menneske- elsker å gi gaver.

Dette året er preget av andre ting, kanskje skal vi fokusere på de nær oss, de i byen vår som ikke har det så bra, de som faktisk må be om matposer fra Frelsesarmeen?

Jeg klarer ikke å sette meg inn i deres situasjon, men det jeg vet, Frelsesarmeen de gjør noe stort, de er der for de som er på gata i Oslo, de i Arendal.(den byen jeg bor i)

De som ikke klarer hverdagen- i år vil jeg gi min julegave til Frelsesarmeen- de gjør en forskjell og jeg vil være endel av det..

Julen nærmer seg – for noen er det den værste tiden på året.

Jeg skal prøve å gi den litt magi i år- vent å se♥️

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg