Nå er vi drit lei alle restriksjoner..

Jeg syntes det er vanskelig, jeg vet jo ikke hva som riktig, men det er lurt å følge de..

Men en ting jeg vet er at jeg helst vil slippe å få corona, og vil ikke være en super spreder. Derfor er dette lett for meg!!

Det er lurt å følge anbefalinger fra toppene, selvom det er relativt lite smitte her i landet,så er det lurt.

Det er nemlig kun 1 grunn for at vi har lave tall, fordi vi har vært knall gode.

De fleste av oss, dessverre er det enda for mange som finner smutthull.

Og alt for mange som ikke skjønner anbefalingene, mange tror de velge om de vil følge anbefalingene..

Jeg er som de fleste, drit lei!!

Men det hjelper ikke, om vi slepper opp nå, så tror jeg det vil ta enda lengre tid.

Flere blir syke av vanlige vinter sykdommer, og man må jo være frisk for å få vaksine. Så altså, vi må holde ut.

Jeg har valgt disse 2 ukene å være minst mulig ute, ikke noe besøk, men blitt bestevenn med huset mitt, lager stiklinger og tenner lys.


Det er ikke synd på oss, vi har mat i butikken, vann i springen, og varme klær- iallfall de fleste av oss.

Reisene kan vente, syden er der, og tror kanskje ikke det er så hyggelig utlandet akkurat nå..

Nei, hold deg hjemme, send meldinger til venner, nå kan man jo treffes på kafé feks ..

Nå må jeg løpe på jobb!!

Ha en strålende dag🤎

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg