Min valentine 💕

Min valentine – Min mann for alltid 💕

Jeg tror det er viktig å ære og elske kona eller mannen sin hver eneste dag, ikke kun på disse offisielle kjærlighets dagene🌸

Men 14 februar , er en god påminnelse om å gi dem man er glad i en oppmerksomhet.

Etter 27 som kjærester er det lett å ta hverandre som en selvfølge, kanskje lettere for noen enn andre.

Jeg prøver å være bevisst hver dag, ikke like enkelt, men ett positivt ord skader ingen, en oppmuntring. Man kan jo bli drit lei av å se mannen ligge på sofaen etter jobb, ingen tilbakemeldinger på noen ting- Man må nesten skrike for at han hører, eller responderer på ett spørsmål, så enkelt som, hva skal vi gjøre i helgen ?

Kjenner du deg igjen?  


Kanskje ikke alltid like romantisk, og det skal heller ikke være så sykt  romantisk alltid.

Når man har   levd sammen så lenge som oss så er det viktig å minne seg selv på hvor heldig man egentlig er, samme mann, høyt lån, og faktisk er det litt kjipt innimellom, men slik er ekteskapet vårt 💕

Jeg trenger ikke glamour i hverdagen-men jeg trenger å bli elsket hver dag…

Jeg har sluttet å sammenligne meg med vennepar, sluttet og tenke at dem har det bedre enn oss, dyrere biler, klær og vaner.

Jeg er egentlig fornøyd med det jeg har, så må man selv kryddre dagene. Som regel kommer ikke mannen hjem med parfymer og blomster, det hører til det sjeldne- Det betyr ikke så mye for meg heller. Noe som er ekstremt viktig for meg, det er tiden sammen med mannen min, kunne drikke te sammen om kvelden, høre og lytte til hverandre. Smelle litt fra av og til, så bli gode venner igjen.

Sånn er mitt ekteskap og er stort sett fornøyd.

Vi har opplevd så mye sammen, reiser, 4 barn og 4 fødsler og 27 fantastiske innholdsrike år,kunne ikke vært foruten – Uten mine 5 hadde livet vært kjipt – Takknemlig – stolt og jeg føler meg veldig elsket av alle  5 – Valentines dagen er kun ett pluss 💕
Gjør din dag så fin som du kan,og er du ikke gift, eller har kjæreste. Send en hyggelig melding til en god venn💕

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg