Forsatt en spennende dag –

Bilde fra @Nrk.no

 

I dag er det en stor dag på mange måter for oss, og jeg skal fortelle om de her.. 

I går gikk turen til Oslo, 2 av kidza bor der, og vi skal feire og feste hele helgen.. Jeg føler  meg ekstremt heldig og er super glad for å treffe ungene..

PERNILLE 20 ÅR I DAG

I dag har våres deilige lille prinsesse bursdag, @pernillefjalsett er 20 år , 20 år siden denne skatten kom til verden på Bærum sykehus. Ett under, ett mirakel, og verden peneste jente. Vi elsker deg ekstremt høyt-Ingen over og ingen under, du er og blir min favoritt datter.

Vi skal ut å feire deg Pernille  i dag, først skal vi spise på @ http://kverneriet.com

@lisabørud


MELODI GRAND PRIX

SÅ går turen til Fornebu, der våres kjære venn @lisabørud skal delta i @mgp .Vi skal heie og hyle og skrike som bare det. Vi satser på at du er videre, om ikke så er du våres stjerne  uansett.. 

23 ÅRS BRYLLUPSDAG I DAG

 

 

DU OG JAG FOR ALLTID– 

JEG GAV MITT JA for 23 år siden, og siden har vi holdt sammen, hemmeligheten er trofasthet, ekthet, kjærlighet, masse barn, musikk, venner, middager, krangling, dårlig økonomi, mye slitt. Aller mest så har vi respektert hverandre hele veien, og jeg kjører i hvert fall 23 år til, men vi går for gull, om 2 år skal vi feire stort. ingen som deg, elsker mannen min skyhøyt. Tar ingen dager for gitt.. Vi prøver å gjøre livet til en fest hver eneste dag, men ikke alltid vi klarer det . Innstillingen  er der iallfall .


VI HAR UNNET OSS EN HELG PÅ HOTELL, MENS UNGENE KOSER SEG I LEILIGHET SAMMEN .

@frognerhouseapartment

God lørdag til deg og dine

 

2 kommentarer
    1. Ha ei strålende helg! Mye å feire!! Gratulerer!! Her skal vi samles hos søstera mi for å planlegge Colombia tur i februar. Det blir jo litt tilbakereise for ungene våre.. men mest for å se arbeidet mamma og pappa har vert med på i Barranquilla ❤️Spent mamma her❤️🙏🏻Nyt helga! Vi heier på dere og på Lisa🥰klem fra Listalandet .. Wenke

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg