Bestemme selv


I en alder av 44 år, så kan jeg faktisk bestemme selv over mitt eget liv ! 

vet du, jeg er møkka lei av at alle skal ha meninger og velmenende ord om hvordan man skal leve.Eller om hva man skal stå for, eller hva som er greit?

Hvorfor har noen behov for å skrike så høyt om hvordan de mener det rette er? Jeg kan også kanskje oppfattes slik i alle fall overfor mine barn, og det er også riktig til ett visst punkt. Vi er jo forbilder og  vi ønsker det aller beste for barna våre.

Det  jeg tror og det jeg kjenner på kroppen er den belærende måten å være på, det tror  jeg man må være veldig forsiktig med. Kanskje  mest ovenfor familien og nære venner. Jeg tror på at mange kan gi gode råd  til hverandre, men man må være varsom særlig til nære venner.

Det kan oppfattes feil, og vennskapet tåler kanskje ikke det. Så må man selv også vite Hvor grensene går. Jeg har erfaring særlig i hjemmet, og det er klart familien som man bor med, tåler mere enn andre. Av og til lønner det seg å holde munn og ikke blande Seg  for mye.  Jeg Tror det ligger  masse sjalusi bak slike situasjoner,

Våg å stå for noe. Ikke Finn deg i alt….

 

stol på deg selv- klem 

Alt Godt

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg