Bursdag & Boller

 


Jeg er glad jeg elsker å bake, og for meg er det en fin hobby i disse dager.

Det som er synd er at jeg ikke kan spise da, men ungene blir Happy, og da blir mor enda mere Happy 🤎

 

I dag har mannen i mitt liv bursdag, han elsker bursdager og han elsker å bli feiret🥳Som voksen er det ikke vanskelig å skjønne at man ikke kan feire med gjester i disse dager..

Men for barn er det ikke så lett å skjønne. Så da kommer kreativiteten  inn hos oss voksne- viktig at det er en markering, særlig for barna.

Vi skal markere her i hjemmet i dag.

Må jo si det er litt stusselig da, men håper vi får en skikkelig coronafri fest til Sommern med alle de gode vennene våres.

For vennene de savner vi, nå blir vi enda mere bestevenner med hverandre og vi lærer kanskje noe i denne tiden som vi ikke var  så flinke til før, å slappe av, finne hvilepulsen.

Jeg tror mange trengte det, om man klarer å kombinere det med å gå turer, og være sammen med familien  så tror jeg at vi kan komme bra igjennom det.  Så ser vi at vi kanskje ikke trenger disse dyre turene og Vanene for å ha det bra.. Vi trenger kanskje kun hverandre. Det tror jeg bestemt vi trenger- vi trenger venner og hverandre.

En pakke pølser, Pepsi Max og ett bål er kanskje det vi trenger mere av. Jeg er ingen tur menneske, men nå setter jeg pris på den fine turen i de fri🦋🦋

 Dette er ingen april spøk 🤎

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg