Dagens Lille høydepunkt .


Før var handleturen i butikken bare stress, vi måtte skynde oss, og lunta var kort.
.

Jeg måtte handle litt ekstra på butikken i går, for mannen skulle feires med god mat i alle fall .

Og menyen ble ikke vanskelig, for mannen fikk ny grill, så grill mat ble det. Årets 1 og beste, maten var nydelig .

Lukten av grill mat og ovnsstekte poteter med hvitløk, for meg er det sommer- det betyr at den nærmer seg..

Tilbake til  butikken, det er nesten som man gleder seg til å gå i matbutikken, både fordi at våres nær Rema 1000 har de fineste og beste sjefer og ansatte.
Digger de, og de ser oss hver gang,mulig fordi vi er litt rare. Og vi traff en tidligere kollega der, og man blir bare så glad for å treffe noen kjente.

Vi fikk en skikkelig god og lang prat.Det var bare så deilig å snakke med noen andre. Deilig å høre at dem også kjedet seg. At de også syntes at alt er litt rart og spesielt .  Vi holdt god avstand, men det var bare så høydepunkt..

Tenker på alle dem som går med uvissheten ifht jobb, alle som er permitert på ubestemt tid,jeg føler så med dere. Så håper jeg NAV fort får til å utbetale til alle som har søkt. Da blir hverdagen roligere og trygge for mange..

Men altså det å treffe på kjente i butikken, det er kjempe koselig. Nå har vi mere tid, det er en god følelse –

kanskje du treffer på noen kjente i dag ?

kos deg  

 

2 kommentarer
    1. Jeg trives så godt med å handle på Sørumsand der barna har vokst opp og hvor jeg fortsatt jobber, for der treffer jeg kjentfolk. Disse dagene er det lite butikk og kun avstandsprat, men når normalen siger inn igjen håper jeg vi er der tilbake – med praten uten to meter mellom oss ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg