De små lyspunktene

 

Min hund Happy, lyser opp min hverdag.

 

Endelig klarer jeg å gå tur med hunden min Happy 

Jeg tror jeg har en stor fordel at jeg klarer å sette pris på de små tingene, for 1 uke siden klarte jeg ikke å gå tur, nå klarer jeg det, og jeg nyter hvert skritt, det er ikke helt smertefritt, men så lenge det går i mitt tempo, så går det.

Hverdagen min begynner å nøytralisere seg igjen, det er nydelig, jeg klarer også å nyte en kopp te, sette pris på at jeg faktisk klarer å lage den selv, høres kanskje latterlig ut, men når man har vært så dårlig og avhengig av andre, så er det slike lyspunkter som holder meg oppe nå om dagen.

Dette måltidet er ett av mine høydepunkter hver dag.

Men så Var det denne tålmodigheten da, den begynner å ta slutt, for sårene er ikke grodd inni magen, det må jeg ta hensyn til, merkelig følelse faktisk, trodde at det skulle gå mye fortere, men altså 1 dag av gangen.

Kalenderen viser 3 februar, det ligger ett lite lag med snø på veien, våren lar vente på seg, og jeg kjenner det er faktisk godt med forskjellige årstider, håper snøen blir liggende ett par dager iallefall , det lyser litt opp det og,det gjør noe med sinnet♥️

Tross alle sykedager, så kjenner jeg på en glede, vet ikke hva jeg gleder meg til, men kanskje bare selve livet. Gleder meg over hva jeg har, jeg har alt, jeg får egentlig ikke noe bedre liv enn dette,livet mitt er perfekt. Ett levd liv fullt av alle mulige ingredienser, surt salt, søtt og syrlig. Og oppi alle de står jeg midt i livet med masse kjærlighet rundt meg.

Det kan høres ut som en klisje,men tenk litt over det du og, når man setter ting i perspektiv, så er det kanskje ikke så ille alikavel ?

Og for deg som ikke har det så bra, se oppover og fremmover,det kommer til å bli bra♥️

Gjør din dag positiv!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg