Den beste morsdagsgaven

Jo eldre man blir så er det de nære tingene som betyr noe

Jeg har alt jeg trenger, og mere til. Det er egentlig ganske kvalmt å tenke på, man kan alltids ønske seg dyre flotte ting, men jeg tror ikke nødvendigvis man blir så mye mere lykkelig av å eie dyre ting.

Det å klare å betale regningene sine og få mat på bordet, det er egentlig lykke for meg. Men så må Jeg jo si at det er gøy å få litt nye ting innimellom- Og av og til kan det være terapi å kjøpe seg noe nytt.

Nye servietter og lys og en deilig frisk bukett til helgen, det er noe jeg setter høyt, det gir en følelse av en spesiell glede for meg😃 Det er helg.

Kan du tenke deg noe mere nydelig enn nyvasket  hus, friske blomster og venner  på en lørdagskveld –

Det er lykke for meg , det enkle og det nære.

I dag er det morsdag, og jeg tenker selvfølgelig på min mamma, men hun er ikke her, jeg har kun gode minner med mamma, og det er godt å bevare de fine tingene i hjertet.

For meg er det super viktig å fokusere på hva jeg har, og ikke hva jeg ikke har. Av og til må jeg selv minne meg på det.

Jeg har fått den fineste morsdagsgaven jeg kunne drømt om i år.
Sønnen min fra Oslo kom på overraskelse besøk i går kveld . Det er lenge siden jeg har blitt så rørt og så takknemlig for at han kom hjem♥️Bare det at han har brukt tid og penger på å komme hjem, det er veldig rørende.

Jeg er så takknemlig, min morsdagsgave er helt perfekt for meg, det er ekte kjærlighet. Også er det deilig å tenke på at jeg har 3 barn til som jeg vet elsker meg, og min kjærlighet til de alle er så stor at jeg nesten ikke klarer å holde på tårene når jeg tenker på dem.  

Hadde det  ikke vært for de 4, så kunne jeg ikke feiret morsdag i dag. Jeg er så stolt og takknemlig, ingen gaver man får kjøpt i butikken kan erstatte den store gaven å være mamma –

Elsker å være mamma

Håper  du koser deg på din morsdag – eller bare på din søndag ♥️

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg