Det er kun du som kan endre tankene dine ..

De første innleggene mine har mulig vært litt dystre , og handlet mye om savn og sorg , men nå er det tid for å snu litt-               
Jeg tror mange kan grave seg ned med negative tanker , negative ting å fylle livet med .. Da tror jeg det kan bli rimelig trist . 

Akkurat som da jeg skrev om min hage .  
  J eg vil fylle mitt liv med levende blomster . 
 I dag er det mandag , mange tenker å nei , nå er det lenge til helg .  
Men hva med å tenke juhuu , nå er det mandag , nye muligheter . Muligheter til å gjøre dagen og uka super .. Det handler om deg selv og dine holdninger ..                 For min del så har jeg startet uka med en kafé tur til Espresso House i den byen jeg bor i ..                                                Det er bare helt fantantisk deilig , syklet til byen , frisk luft og hodet funker best når den får frisk luft ..                    
 Jeg syntes det  er fantastisk underholdning å se på folk ..Man kan faktisk lære mye av det . 
Det handler om å gjøre din egen dag fin , akkurat der du er nå .          
så tenker jeg at man blir , eller kan bli veldig egoistisk av kun å sitte hjemme …                      
                                                                                   Selvom jeg ikke er i jobb , så er målet mitt ,                  hver dag , Å gå ut          
      det gjør noe med tankene mine i allefall …                                          God mandag  .., 
          

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg