Det siste møte med mamma

Dette er det siste møtet med mamma , våres 4 barn tar farvel . En opplevelse av sorg – smerte -kjærlighet og savn på samme tid . Men også så takknemlig for at vi har 4 deilige barn vi kan klemme på , gråte med og dele alle slags opplevelser . Jeg tror at jo mere man deler og snakker om vonde ting , jo enklere blir det . Om man fortrenger og holder ting inni seg , så tror jeg at man en dag kommer til å streve unødvendig . Som min kloke far sier , som forøvrig er Psykiater , om man prater sammen så vil helsekøen gå ned . Taushet er roten til mye vondt .
Dagen kom , mamma sin bisettelse . Min mann har laget enn sang , himlen – denne sang jeg i bisettelsen, den handler om at vi skal sees igjen.. Og det viktige bibelverset som jeg startet bloggen med var ett viktig vers hele dagen -salme 23- 
Neste  blogg innlegg kommer til å handle om sorg .. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg