Dette er ikke tid for «jeg».

Magnolia – favoritt blomst

En kort uke har gått med hjemmeskole, vi foreldre blir utfordret.

Det er en utfordring å følge opp, samtidig som vi har hjemmekontor, studio og hotelldrift.

Men dette gjør vi for å stanse smitten, eller minske.

Nå må alle bidra så godt som mulig, så må vi glemme oss selv.

Som vår kjære Statsminister sa i går, Dette er ikke tid for «jeg». Dette er tiden for «vi».»

– Men Norge har kommet gjennom vanskelige tider før. Vi skal klare det også denne gangen. Sammen, sier hun videre.

Så må vi stole på at staten har en viss kontroll på dette..

Det kan ikke nevnes for ofte, men vi alle må fortsatt huske på å holde corana meteren – vaske hender og ellers god hygiene.

Jeg var innom min gamle arbeidsplass i går kun i ett hyggelig ærend. Der var det nøye plakater og grenser for hvor nærme man kan være.

Jeg beundrer de som jobber i helse- ♥️De har ett stort press på seg..

Fortsatt får ikke folk med seg informasjon fra Fhi.. – folk må ta dette alvorlig – særlig ungdommer..

Jeg følger med så godt jeg kan- til resten av familens største fortvilelse 😂og anbefaler at alle gjør det også..

Jeg er ute hver dag, enten med hunden min, ellers så sykler jeg for å få litt frisk luft. Dagen blir bedre av frisk luft.

Godt for sjela —

Kos deg så godt du kan -Hold avstand, vask hendene og følg myndighetenes råd!

Vær solidarisk ♥️

2 kommentarer
    1. Kjempebra og viktig blogginnlegg!

      Det er så sant så sant. Kjenner jeg blir smått irritert over folk som tenker på seg selv. Hadde en diskusjon på telefonen med en venninne av meg som var sur fordi hun ikke fikk reise på hytta, og hun kom til å gjøre det likevel.

      Sa rett ut at hvis hun ble smittet satte hun andre folk sin helse i fare. Det nektet hun på. Jeg sa det til henne at hun ikke hadde skjønt hva Erna Solberg mente i talen sin.

      Ønsker deg en kjempefin torsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg