DNA test

Trodde aldri jeg skulle ta DNA test-

Etter ett super hyggelig lunsj møte med verdens skjønneste dame, sist ukas gjesteblogger- Inger brit Kjøl, da bestemte jeg meg for å ta en DNA test.

Jeg ble oppriktig veldig interessert og veldig nyskjerrig på min biologiske bakgrunn.

Tankene surrer, og må innrømme at det mulig er litt for spennende ?

Hvor kommer jeg fra egentlig ? Har jeg biologiske søsken? Tanter osv…

Er det ikke merkelig ? Etter 45 år, så tenker jeg veldig mye på dette?

Som jeg har sagt hele veien, jeg har ikke manglet noen ting..

Kanskje noe har ligget i underbevisstheten i mange år, og nå er det klart for å poppes ??

Ikke vet jeg, men det blir mange uker å vente, de blir lange også..

Tør jeg egentlig dette her? Er det noen der ute som har gjort det samme? Hører gjerne fra deg!!

Kos deg på din fredag ❤️

2 kommentarer
    1. Hej Elisabeth! Det undrer mig, at du endnu ikke har fået taget en DNA test. Jeg troede, du havde fundet din biologiske mor på den måde. Gennem My.Heritage.dk har jeg allerede i 2011 eller 2012 fået taget min DNA, og nu igen i 2020. Den er sendt til Texas, og jeg har mødt det mest utrolige, måske er det ikke rigtigt det hele. Jeg skal igen have påmonteret en blodtryksmåler på kroppen, den skal sidde i 5 døgn, det vil gøre ondt. Jeg har flere aftaler om undersøgelser i nærmeste fremtid, håber, det går bra. God fredag, jeg sender hilsener til hele familien. Knus fra Gudmor.

    2. Hej Elisabeth! Jeg tror egentlig, du kan bestille en DNA test på facebook (My.Heritage.No) jeg betalte i år kr. 365 danske kroner for en test, men det var halv pris. Der er mange forskellige takster, efter hvad men bestiller, mors side, fars side osv. Kan du have det godt!! Kærlig hilsen fra Anne Grethe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg