En grusom natt ..


Det er lenge siden jeg har vært forkjølet, og feber. Natten var grusom, jeg frøs og svettet om hverandre, på toalettet og drakk mye vann, det har nok med diabetesen å gjøre.  Det sier seg selv, lite søvn, uggen i kroppen.Dagen skulle i utgangspunktet være en koselig dag sammen med Pernille (dattern). Dagen ble koselig etter jeg fikk puttet i meg litt Ibux og stablet meg på beina-Svetten rant, men det skulle ikke få ødlegge denne ene dagen vi skulle hygge oss.

Etter en rask Healty frokost tok vi trikken til CC vest, kun ett par stopp.

Minnene strømmet på, for  ca 26 år siden jobbet jeg i huset hos en fantastisk fin familie på Lilleaker, samtidig som jeg tik min utdannelse. Så trikken til Lilleaker den har har jeg ofte tatt. Det virker ikke som 26 år siden.


Når vi da omsider kom oss inn på senteret så kom julestemningen tilbake fra i går- det er litt synd at det er der man får stemmningen. Men senterlederen på CC Vest må jo virkelig ha sans for jul.
Pernille fikk seg ett par nye vintersko,når de går rundt i kalde joggesko og småsokker, da må mor ordne opp♥️

Dyreste brødskiva i verden 

Vi prøvde ut ett nytt spisested/ Lunsj på cc vest . CC Deli, absolutt ett lekkert sted, men når du betaler 189,- kr for en skive med Parma skinke og avokado – helt villt – men det viste seg at det var 50 kr for mye. Men uansett, hva tror de? Hvem har råd til å spise der? Dattera tok en salat, hun ble iallefall mett. Lurer litt på hva de tenker når de setter slike priser – Max 69,- i menyen stod det, brødskive plate, sa burde det vært mer enn 1 og rikelig med salat. Desverre kan ikke anbefale dette stedet.., 


Buss @vy
Skal man benytte seg av VY busstilbud Oslo- Sørlandet, så må man regne god tid på venting,ingen oppslagstavler på Lysaker hvor lang tid det er å vente. Det burde det absolutt vært slik som på trikken. 30 minutter stod jeg å frøs, og begynte å lure på om bussen kom? Med -6 og feber føles det som en evighet. Da bussen kom ble jeg møtt med ett hyggelig smil og en varm god buss- det hjelper jo på det hele.


Å ta buss er ingen luxus, sitte oppi folk som hoster og harker, det værste jeg vet, så det blir nok en god stund til neste gang.. I gammle dager var det både lefser og kaffe på bussen, det har de gått bort fra, de har erstattet det med Internet og  bedre stoler-.
Nå skal jeg krype under dyna igjen å bli frisk, for jeg har absolutt ikke tid til dette.
Hold deg frisk!!

Ella

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg