Vi foreldre MÅ stå sammen


Jeg har fått en ny tittel – hysterisk mor.

Mulig jeg er det i disse dagene, men jeg skjønner alvoret,og jeg skjønner at dette ikke handler om meg.

Det er ikke lett når ungdommene setter seg totalt på bakbeina, og nesten nekter å snakke.

  • Hva er det dem ikke skjønner?

Vi blir jo pålagt dette, men jeg har på følelsen av at mange, særlig de ungene ikke gidder å tenke på det. Mange tar det som en ferie, nyter egentlig bare at de har fri..

Det er ikke fordi jeg så veldig gjerne vil at de skal sitte i stua og snakke og kose seg 24/7, eller at jeg handler dobbelt så mye som vanlig.

Men det er fordi vi har blitt bedt om at vi alle må bidra..

Når vi ser tallene øker hver dag, både her i landet og for ikke å snakke om Italia, da er det ikke vanskelig å skjønne.

Jeg bruker ordet sjeldent, men er ungdommer dumme eller-?

Vanvittige egoister som ikke orker å sette seg inn i nyhetene. Det er en plikt, om man er 1 år eller 90..

Hva blir konsekvensene om man ikke holder avstand? Mange kommer til å bli syke, mange kommer til å dø.. og kanskje vil dette ramme noen i din omkrets.

Og det er dette vi vil unngå…

En bønn til slutt, vi som foreldre må stå sammen..

Oppfordre Kidza til å møtes ute, maks 2/3 stk.

Ikke inviter hjem- ikke ta så lett på dette-

Vi har tatt litt lett på det, men nå blir det strengere her..

For min del, har sofaen min vært min beste venn i ettermiddag – håper den trykkende hodepinen er forbigående …


Vi foreldre Må stå sammen – hold avstand
♥️

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg