Faste 14 timer i døgnet

Bilde fra Gmn sin Instastory @GMN

Dette klarer de fleste-bedre helse til folket

I dag stod jeg  veldig tidlig opp, grunnen var at jeg sov veldig dårlig, alltid like koselig å få med seg God morgen Norge på tv2.no

Stig Bruset er fastlege og ble intervjuet i dag. Han har gått ned 14 kg på 3 mnd.Han har gjort små grep, men det viktigste er at han faster 14 timer i døgnet, feks om han spiser middag kl 1700- så spiser han ingen ting før kl 0700, eller om han spiser kveldsmat kl 0900- så spiser han ikke før kl 11, altså han kutter ett måltid, og det aller beste han sover jo som regel 8 timer. Han har kuttet. raske karbohydrater som hvitt brød, ris sukker osv.

Det koster kanskje mest, men han har fått en ny giv , han har ikke vondt i kneet sitt, sjelden sliten, slipper å holde inn magen vanlige helseplager som kommer med alderen har blitt bedre. Bruset anbefaler også lett trening hver dag.

@fedon.no

Så lurer du på, kan alle gjøre dette, stort sett kan alle kan,ikke gravide, eller kroniske syke personer, da må dere ha snakket med deres fastlege i forkant.

Hvorfor skriver jeg om dette?

Jeg tenker, når det er så enkelt å bli kvitt noen kg, så må alle prøve dette, JEG BRENNER  FOR BEDRE HELSE,

dette er ikke noe man kan gjøre en kort tid, det må bli en livsstil, ellers går man fort opp igjen.

Jeg vil oppmuntre deg til å se litt på dette, søk han gjerne opp på nettet. Jeg ble inspirert, og håper du også blir det..

SE intervjuet her…

https://www.tv2.no/v/1533478/

God ettermiddag..

 

5 kommentarer
      1. Hei, lurer på om du kan drikke saft, kaffe, te, de timene du faster??
        Så lurer jeg på om denne må følges hver dag? Jeg jobber natt 50% så blir litt vanskelig å følge de døgnene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg