Føler meg rastløs


Personlig begynner jeg å kjenne på rastløsheten. Og at jeg irriterer meg over små ting, men prøver å svelge endel kameler om dagen.

For min del var det tungt å starte uka, det å vite at den blir kun i huset og de samme menneskene som man går sammen ned 24/7, det gjør noe med psyken. Vi er sosiale, og jeg føler på en rastløshet jeg aldri har følt på før-

Har dere det slik?

Det vaskes og ommøbleres, bakes og matlaging nesten hele tiden, har aldri brukt så mye penger på mat før. Noe må man finne på. Kveldene går med til Brettspill og TV.

Jeg vil helst ikke klage, jeg skjønner jo hvorfor, men denne tiden er litt spesiell. Til vanlig går jeg sjelden tom for nye samtale emner med mannen min, men nå kjenner jeg at det er for lite påfyll fra verden..

Nå håper jeg de snart finner en løsning på dette viruset, det er trist å se rundt om i verden, men enda er det litt fjernt i Norge. Til tider kan jeg nesten føle meg litt nede, men da sørger jeg får å finne de positive  tingene. Jeg prøver så godt jeg kan, vi har ikke noe valg, men å flytte fokuset litt bort fra covid 19 litt er deilig..

slik som i dag, klippet meg bare fordi … 


Kos deg så godt du kan 🤎

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg