Fort ut av sykehuset

I dag blir det ett kort innlegg fra meg, jeg er ganske dårlig etter operasjonen.

Man får ikke akkurat lov til å være så lenge på sykehuset, raskt ut, man må klare seg selv. Godt jeg har en mann som er oppegående.

Jeg var ganske optimistisk, trodde jeg kom meg like raskt som etter fødslene mine. Det skjønte jeg raskt at jeg ikke ble. Fikk streng beskjed om ikke løfte og gå forsiktig i trapper .

Alt gjør vondt, gå på do, reise seg, gå, og jeg må ikke finne på å le .

Det som er hyggelig, det er alle de hyggelige ord og tanker, og ikke minst venner som kommer med blomster, det varmer♥️
Ikke minst en mann som stiller opp 100%, også blir alt mye bedre etter noen uker.

Men akkurat nå er jeg ikke så veldig oppe, det kommer seg nok over helgen😍

Nå må jeg prøve å komme meg litt!!

Kos deg på din lørdag !

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg