Han døde for meg…

 


Dagen i går var fyllt av glede,latter,venner og sang 🌸

Dagen startet med at jeg fikk en ny sang på hjernen/ en lovsang .

En tilbedelse sang – en takke sang. Og dette ble det en fin ny melodi av som jeg lagde sammen med mine 2 fine sønner- kanskje jeg legger den ut en dag.

Jeg klarer ikke å skjule hva jeg tror på, jeg klarer rett og slett ikke å leve uten å  ha Jesus med meg i alt jeg gjør. De dagene som jeg «glemmer « å inkludere han, de dagene kan bli tunge å triste.

Hver dag Prøver jeg å starte med bønn og lovsang, da setter jeg standard for resten av dagen sammen med Jesus, men noen dager kan jeg rett og slett glemme dette-og de dagene blir faktisk annerledes.

Nå i denne covid 19 tiden ser jeg hvor enda viktigere dette er, sette av tid hver dag til bare å være innfor han. For meg gjør dette virkelig godt, og det anbefales på det sterkeste. Fokuset flyttes bort fra alt det negative.

For meg er det ett must å ha alene tid med JESUS- alt blir så mye enklere da.

Hjertet mitt fryder seg over hvor heldig jeg er, tenk Jesus døde for meg, han  betalte for mine synder.

Hvem andre villle gjort det? Tror egentlig  ingen mennesker kunne død for meg og betalt mine synder..

Det som er så nydelig er at jeg bare kan få slappe av å vite at Gud har kontroll. Jeg kan bare ta imot hans gode kjærlighet og hvile i han.

For meg er dette en gave som jeg ikke kan si nei til..

Jeg tør å stå for dette- og jeg lover deg, om du leser dette du som ikke kjenner Jesus – Han døde for deg også, din synd er betalt.

Du kan velge Ja eller nei 🧡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg