Hjernen blir ufrivillig påvirket

Jeg kjenner på en enorm irritasjon om dagen, og jeg burde ikke å bry meg, men nettet er stappfullt av hvordan man skal oppføre seg, hvordan man burde se ut, og hva vi skal spise og ikke spise. Hjernen din blir ufrivillig påvirket.

Også skal nettet fortelle meg hva som er riktig ang ekteskapet mitt, og barneoppdragelse –Samtidig så må vi være veldig forsiktig med å ikke være for mye på nett, det kan ødelegge oss. Og ungene blir usosiale fordi de er så slitene –

Oppskrifter på ett bedre samliv, det har ekstremt mange oppskrifter – Veldig ofte handler det om kjærlighets turer, eller gutteturer, venninne turer. Hva med alle oss som faktisk har det ganske godt hjemme i stua, sammen med mannen.

Eller hva om vi bruker tid sammen med barna, snakker sammen, være naturlig å være sammen en fredagskveld. Jeg tror mange ganger det kan være våres feil at barna ikke leker sammen lenger.

Vi legger opp til aktiviteter, hver  dag, ofte i helgene. De klarer rett og slett ikke å finne på noe selv, for de blir aktivisert 24/7. 

Det er faktisk ikke usunt å kjede seg litt-

 

Og vi må nok bare innse at skjermen har kommet for å bli, men vi som foreldre må sette grenser.


Jeg tenker, vær fornuftig ifht mat- ikke bare spis grønt, det kan du fint klare i 3 mnd , men når du da begynner å spise litt vanlig , så eser man ut. Finn deg en god måte å spise på, variert kost er det aller beste.

Jeg snakker til oss i 40-50 åra – se deg i speilet, du er god nok.Lær deg og elsk deg selv, med eller uten noen kilo for mye. vi er forskjellige og det er bra.. vi blir jo påvirket hele gjengen, og vi trenger bekreftelse på alt vi gjør, meg inkludert.

Det kan være slitsomt å hele tiden rope etter det, hige etter noe større, være den beste.

Jeg tror at vi bare må godta at vi er forskjellige, alle barn er forskjellige, de må oppdras forskjellig,det er ikke en TV psykolog som bestemmer hva som er rett. Det fins ingen fasit på barneoppdragelse .

Det samme gjelder ekteskap,det viktigste er å godta hverandre, høre på hverandre, og ha tid til hverandre.Jeg blir rett å slett irritert av å høre å lese overalt hva man burde og ikke burde..

For å få ett godt liv, begynn å godta deg selv, du kan aldri bli en annen- Du er god nok♥️

Ha en fin helg !

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg