Hva skjer med ungdom – våkn opp Arendal

Bilde fra @nrksorlandet

 

I går kveld var det knivstikking i nabolaget der jeg bor .

Jeg kjenner jeg er skuffet, skuffet over at Jenter i slutten av tenårene går rundt med kniv på innerlomma, og når de krangler begynner å stikke hverandre .

Hvor kommer de fra? Hvem er foreldrene ? Hva ser de på?  Er verden blitt riv ruskende gal? Det værste er at det er i mitt nabo lag , der min gutt leker, der han treffer vennene og har det gøy.
Det blir for nære, jeg kjenner angsten på kroppen.

Jeg nekter at min 12 åring skal vokse opp med dette i nabolaget –

skjerp dere- noen skriver i kommentar feltet, det var bare en krangel- En krangel med kniver, det endte bra denne gangen, men hva med neste  gang.
Lukk opp øya – følg med på barna dine.

vi har ingen å miste  – vi foreldre har ett ansvar

Ta ansvar i dag!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg