Litt positiv innputt trenger vi..

 

Jeg vil nødig bli tom for lys og servietter i denne tiden.Tenner litt ekstra nå😍

Derfor tar jeg meg en tur til ikea- jeg er frisk og ikke i karantene.

Så tenker jeg at om jeg holder avstand så skal det gå bra.

Egentlig skal man vel holde seg hjemme, så tenker jeg at en bitteliten tur ut kan vel ikke skade.

Deilig å bare sitte i bilen, glemme litt rundt meg, selvom det ligger fremst i panna. Vi må ikke slutte å puste og  å leve.

Vi har bestillt tur til Italia i sommer, tok en telefon til Norwegian ifht avlyse. De anbefalte å holde på datoene og tenke at det blir tur.

Det gjør meg litt mere positiv, greit å ta med seg det positive nå. Ellers kan det blir fryktelig trått..

Påskeferien ble kansellert, det får holde-nå håper jeg vi kan se frem til en deilig ferie i Italia..

Det er litt vanskelig å gripe tak i det positive, men prøv, det lønner seg🌸

Klem

2 kommentarer
    1. Det er godt å komme seg ut litt. Var selv en tur ute. Måtte innom veterinæren for å hente ut respekt på p-piller til katten. Hvis ikke er det løpetid hver 14.dag, og det sliter på katten.

      De har jo ikke sagt at vi som ikke er i karantene får gå ut. Viktig at vi holder 1 m avstand og passer på håndvask og desinfeksjon. Jeg passet på det i dag. Det så jeg flere som gjorde også.

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg