JEG BRUKER KORS

Reklame | @GULLDIA.NO

Jeg vil skrive om hvordan jeg lever med min tro, troa mi er jo ett forhold mellom meg og Gud.

Nå har jeg delt veldig mye om de nære ting på min blogg, og velger også å dele dette.Det er nok mange som enda tror at man er veldig annerledes enn de Som ikke tror.Jeg tror ikke det, eller jeg er ikkedet.Men jeg har fått en gave,og den gaven kan faktisk alle få,jeg har vagt å ta i mot.

jeg er så trygg på meg selv, at jeg er bare meg selv. Jeg våkner ikke opp om morgenen  å tenker , å «jeg er så kristen i dag, nå skal jeg ut å frelse alle i denne byen- halleluja .»

Nei,jeg er ikke sånn!

Jeg tenker heller ikke over at jeg skal være ett eller annnet, for da Pleaser jeg Gud. I hverdagen bærer jeg det med meg i hjertet og lever så godt jeg kan.

Jeg tror noen kan merke at jeg har noe spesielt, for det føler jeg at jeg har.

Når jeg var i jobb, så ba jeg hver morgen inni meg for alle kollegaer og pasienter.Mulig dette høres idiotisk ut, men jeg tror det er grunnen til at flere kommenterte at jeg var på service siden, pluss siden, av og til too much 💕

Noen mennesker higer etter liksom å gjøre de bra tinga. De klarer  ikke å slappe av, eller ta det rolig.Da blir det slitsomt, å være kristen er ikke slitsomt.

I går fikk jeg ett kors  av en god vennine- Jeg ble så glad for det, har ønsket meg det lenge. Nå kan jeg ha på meg rundt halsen hver dag. Og da ser jo andre tydelig hva jeg står for. Korset bærer jeg med stolthet, det er ikke bare ett smykke for meg, men ett smykke med mening.

Endel mennesker har fordommer om kristne, tror at vi er så annerledes. Man kan velge å være annerledes, jeg er meg selv med mine mangler og feil.Jeg er den første til å innrømme at jeg tar feil avgjørelser, men vet du, det er helt normalt og helt greit.

Om man er ydmyk og ber om tilgivelse, da er det enkelt å tilgi.

Ingen mennesker er feilfri, men om man bruker litt sunn fornuft så hjelper det. Dagene mine blir lettere når jeg vet jeg har en på min side.En som alltid er der, en som alltid har tid.

 


Hvordan jeg lever med troa mi, jeg har den med meg over alt. I alt jeg gjør, det
er en trygghet for meg …

God lørdag til deg

Ella

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg