Jeg føler meg fri og 34 kg lettere ..

Før og etter
Før & Etter

April 2020 var jeg med på ett tv program på Nrk, adresse Rotterdam.
Programmet var 4 lørdager på rad, HELE meg ble vist hver lørdag for mange hundretusen mennesker..

Da gikk det opp for meg at slik vil jeg absolutt ikke se ut, men for å være helt ærlig, dette hadde jeg ikke sett tidligere.

Jeg har alltid vært flink til å kle meg, og følt meg ganske fin.
Men da bestemte jeg meg, kiloene må bort. Dette går ikke mere, jeg vil ikke være den som ikke klarer å bøye meg fordi jeg har for stor mage.

Eller ei kunne leke med barnebarn på gulvet når den tid kommer.

Som alle veit,så er det som regel ingen kvikfix for slanking,det er livstilendring som må til, og for min del så sitter det i hodet.

Men jeg spurte en kollega, for jeg hadde hørt om at det fins en diabetes medisin som har god effekt på vektnedgang, og siden jeg veide 106 kg, og er 155 cm, og har diabetes 2, da var det helt opplagt at jeg kunne få denne medisinen.

Det som skjedde med kroppen ganske rask etter første stikk var at jeg mistet søtbehov, og endel matlyst. Men samtidig måtte jeg selv legge om kost, det var for meg lite problem i og med at jeg hele tiden så på bilder av meg selv som « FEIT» og ville at det skulle bort.

I hverdagen betyr dette at jeg spiser lite, spiser lite søtt, men spiser litt av det meste, og jeg blir mett hver dag, og har ett mye bedre liv.

Grunnen til at jeg vil dele dette med deg, er at jeg tror på bedre helse, jeg tror på at man kan få hjelp med medisiner, men man må bestemme seg selv..

Jeg er ingen tynn person, men jeg er ganske fornøyd med resultatet så langt.
Har ca 8 kg igjen før jeg er helt fornøyd.

Spør legen din før det blir for tungt, ingen har det bra om det blir for tungt, samtidig som at vi ikke skal se like ut.

Vi er forskjellige – alle er vakre på hver sin  måte,uansett størrelse,så lenge du er fornøyd og helsen er bra🤎 

 

2 kommentarer
    1. Så flink du har vært og en flott dame er du😊
      Hvor er den fine blusen / kjolen du har på deg fra ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg