Kjærlighetserklæring

Pappan til Kidza
@HenrikFjalsett

I dag når jeg våknet luktet det deilig nybrent kaffe og gjærbakst i huset.

Det er nok den beste gaven jeg kan få, det er en helt nydelig perfekt start på dagen.

Mannen i mitt liv vet hva som gjelder.

Jeg er ekstra heldig som har en slik mann, og det er enkelt å ta det for gitt. Men jeg vet at jeg er spesielt heldig.

Og i disse covid 19 tidene er det viktig å ta ekstra vare på dem man er glad i.

Jeg har valgt 2 som jeg kan være med i disse tider. Det er søstern og fattern, begge er aleine og jeg vet at det betyr mye for dem at de får komme til meg å spise taco f eks på fredagen.

Men det betyr mye for meg også, det  er helt spesielt, vi går aldri tom for samtale emner.

Min Pappa kan og vet vanvittig mye, så vi lærer nye ting av han hver hver gang, så det gir meg også veldig mye- i tilegg har han ett hjerte av gull- 💛

Man blir jo enda mere bevisst på å sette pris på dem man har nærmest i disse dager..  🤍🤍

Min dag skal nytes med min flokk i dag,

håper du der ute også får en herlig dag..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg