Korona viruset

Jeg er ikke hysterisk- men jeg vil at vi alle skal ta de hensyn vi kan ta https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/rAJ8kA/mann-48-ligger-paa-isolat-med-coronavirus-jeg-er-veldig-syk

Jeg ble veldig minnet på det i helgen, vi skulle besøke en familie med ett kroniskt sykt barn. 
og vi måtte sprite oss opp til flere ganger. 
Og vet du, jeg  skjønner den frykten, og vi som med mennesker må ta hensyn, selvom man ikke selv er i fare sonen, så må vi ta de forhånds reglene som er. 

 Denne angsten og frykten er faktisk ikke greit.

vi leser om flere og flere som blir smittet, tør jo snart ikke ta trikken. 

Vi må iallefall ikke bagatellisere dette, men heller ikke bli for hysteriske 

Mitt råd og min bønn, følg meg på nyheter og Folkehelseinstituttet for oppdateringer ..

Tenk også en tanke på Italia – de har det ille♥️

 

kos deg på din tirsdag – jeg koser meg i hovedstaden 💕

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg