KRAKOW BLE TIL OSLO

Reklame | WWW.CLARIONHOTELL.COM WWW.JAMIEOLIVER.COM WWW.IMSEDAL.COM WWW.RYANAIR.COM

WWW.RYANAIR.COM

J
eg
har 4 veldig gode venninner, turen planlagte vi for lenge siden, og noen fikk den i julegave.

Vi planla med restauranter i Krakow, spa og masse gøy, deilige kaffe pauser,  Og 2 av oss lagde goodiebag til jentene♥️

Fredag gikk turen til Torp, flyet skulle gå kl 1440, så vi rakk ett hyggelig måltid på flyplassen.

Men når vi kom inn i avgangshallen stod det at det var ny tid 1850- dvs, vi hadde mange timer på flyplassen. Men humøret var på topp, så ingen problem kl 18  kom ny info,  nytid kl 2240. Humøret var fortsatt på topp, vi toppet det med godis ( for de som kunne)  vi fikk også noen matlapper på 35,- kr, vi fikk ikke en brus for det engang. Men et lite eple og en Imsdal gikk akkurat.

Ryktene begynte å gå på flyplassen , Krakow flyplass var stengt, stengt pga tåke.
Humøret dalte litt, men fortsatt smil og latter .

Ny beskjed igjen, ny tid 2400.

Da skjedde det noe i hjernen min, ett slags klikk- vi tok kontakt med noen som arbeidet der, og vi fikk beskjed om at flyet ble kansellert .

Vi fikk streng beskjed om at vi ikke måtte si noe til de rundt oss. Vi fikk 5min til å komme oss ut, da fikk vi hjelp først, vi løp som gærninger.
Vi fikk lite info, men vi fikk hotell i nærheten .

Uansett, vi ble enige om at dette på ingen måte skulle ødlegge turen, Vi drar til Oslo …

Clarion Hotell Oslo leverte kan du si, lyx, lyx,lux. I love it♥️♥️https://www.nordicchoicehotels.no/hotell/norge/oslo/clarion-hotel-oslo

Shopping , deilig mat, og skikkelige gode samtaler hele dagen- nydelig og fantastisk.

Oslo leverer

Fantastisk sted, og himmelsk frokost – Anbefales !!

Søndagen  dro vi på gudstjeneste i Filadelfia Oslo, vi dro  å spiste en deilig lunsj på http://www.jamieoliver.com på Aker brygge som en herlig avslutning på turen.

Nå kan uka starte, batteriet er fullladet, ha en fin uke ..