MIN LILLE HAGE

Det høres mulig helt idiotisk ut , å lage  en hage når man er i dyp sorg .Men  jeg vil fortelle  dere hva jeg sår i hagen min.. I hagen min er det  både ugress , og vakre blomster. Og det som er så deilig når man er litt eldre og har kjent på å  leve litt , da kan man velge hva man vil ha i sin egen hage . Noen vil kanskje  kalle meg egoistisk ,Ja , så kall meg det … Jeg elsker hager med masse farger , en av mine nydeligste favoritter er lys rosa rose . Den minner meg om mamma. og i den rosa delen i hagen min , så vil jeg fylle den med gode ting , ting og mennesker  som gjør meg glad . Feks venninner ,gå litt ekstra på kafe , for det fyller meg med positive tanker … Så elsker jeg gule sarte fine blomster , litt søte … Og da vil jeg fylle hagen min med fin gjødsel så  den vokser og gror . Gjødsel for meg er å bruke tid med GUD , lovsynge. Da blir jeg tryggere og føler meg  elsket . Røde blomster  er  den sterkeste fargen og flotteste , og for meg betyr det elske , jeg vil ha masse  røde blomster i hagen -Røde blomster er den aller viktigste for meg .. Det er nærhet med de aller nærmeste , de kjæreste i mitt liv .Ugress  er grønt , og det kan faktisk være vakkert , elsker det grønne , men det kan også være vondt , det  er ting og mennesker  som ønsker  meg  vondt , og det kaster jeg langt bort i søppeldynga .. Det er ikke verdt å spare på slikt ugress .. Men dessverre så kommer  det  stadig vekk frem , da  er det viktig å luke , og plukke frem de vakre fargerike blomstene ..  -så din egen hage –
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg