Mine favoritt podcaster

Bilde fra Instagram til vita&wanda med tillatelse

 

Nå har jeg ligget som  pasient i en hel uke, er drit lei.

Når man har så mye tid som jeg har hatt så har jeg hatt tid til å pløye gjennom det meste som er på nettet. Alt fra andakter til podcaster, og tror jeg har fått med meg hva alle kjendiser driver med for tiden.

Vet til og med hvor de har de billigste varene overalt, da begynner det kanskje å bli litt voldsomt, men hva skal man fylle dagene med?

For noen år siden ble jeg introdusert for ett morsomt TV program som heter Vita&Wanda, jeg lo så mye, syntes de var helt fantastiske.
Ettertid så følger jeg dem på Insta, jeg kjenner dem ikke privat, men jeg kan nesten føle det😝Mulig jeg også blir litt fascinert fordi de er mørke og nydelige. Og de er bare skjønne, tror ikke det fins vondt i de 2 jentene.

De er vakre, og det skal de få lov til å være stolte av. De har kanskje fixa litt her og der, men vet du, det bryr jeg meg ikke om. Jeg syntes de er skjønne, og de oser av selvtillit, men jeg tror også de har dager som er kjipe. Det at de kan vise seg frem og stå for det de gjør syntes jeg er drit kult. De er stolte av utseende sitt, de bruker mye tid på kroppen, de trener masse.Og det er jo bare bra, de tar vare på seg selv.

For meg ser det ut til at de er 2 jenter som er sunne og kan leve av dette, og det syntes jeg er litt tøfft. Syntes mange influensere får mye føzz om dagen, og noen er jo litt drøye, men akkurat disse 2  er ganske så snille og ufarlig påvirkning ♥️Jeg hører på poden dems og holder på å dø av latter.

Poenget mitt er jo at når man må ligge og man ikke kan gjøre så mye annet, så er dette en morsom pod å høre på. Jeg anbefaler andre også å høre på dem.
Mine podcaster som jeg hører fast på er da NR1 – Vita&Wanda NR 2 Einar & Jan Thomas. 2 morsomme podcaster, som jeg trygt kan anbefale …


Hadde vel aldri 
trodd jeg skulle høre på poder, men det har faktisk vært ganske underholdende denne uka..

Ønsker alle en deilig fredag 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg