Nå holder det

Nå kjenner jeg presset komme,kjenner at jeg ikke strekker til. Kjenner at det er så mye jeg vil, men får det ikke til.

En handletur i butikken gjør meg så sliten at jeg bare har lyst til å kaste opp. Tanken på jul og julekalender til alle barna, det er bare så stress. Jeg aner ikke hvordan jeg skal komme i havn, syntes jeg igrund har nok med å få målt meg 8 ganger daglig. Og ja,jeg vet det er mange andre som også har dette.

Men det jeg ikke har fortalt dere er at jeg skal operere bort livmora mi nå i november.Jeg har blødd siden mai, og har mye problemer med det, så som dere skjønner. Dette toppet det hele. 
Jeg vet ikke hvordan du har det, men jeg blir påvirket av omverden. Alle reklamene ifht jul og flotte kjoler og julepyntet hus og kaker.Det er så fjernt fra min hverdag akkurat nå. Desember  kommer og den skal bli fin, men akkurat nå ser det litt svart ut.

Det jeg ønsker meg er en personal shopper, vaskehjelp, baker, og en haug med godt humør. Humøret mitt er egentlig alltid bra. Men nå kjenner jeg at jeg er drit lei.

Er det lov?

Godt å få det ut her, kanskje andre også føler det sånn av og til? Følelsen av å ikke mestre, den er ukjent for meg.

Håper den snart kommer sigende.

Fin onsdag til deg

2 kommentarer
    1. Det er lov, kjære deg ❤️ La følelsene rase, og vær snill med deg selv. Du er en fantastisk person som betyr mye for mange og jeg er helt sikker på dine kjære mye heller vil se ditt smil og høre din latter enn å få adventsgaver. Butikkene klarer år etter år å innbille oss at vi MÅ kjøpe masse for at det skal bli jul… Det er bare tull, jula kommer uansett om du har bakt 7 slag eller kjøpt pepperkaker på Kiwi! Jeg synes du er så tøff, din åpenhet kan hjelpe mange og jeg sender deg en god klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg