Nyforelsket

I morges satt jeg  og ventet på time på sykehuset, så vidt man kommer inn, må igjennom antibac i flere omganger, og den fantastiske korona hilsingen.

Jeg må jo si at jeg syntes dette var sykt hysterisk i starten, men nå ser jeg viktigheten av det. Vi må alle ta disse forhåndsregler.

Det som også er, er at det går ut over veldig mange, de som ikke er rammet også.

Akkurat nå sitter jeg å blogger på Espresso  House i Arendal, der er jeg ganske aleine,så både butikker og kafeer vil merke dette mere og mere.

Noe som  er bare helt nydelig, det jeg virkelig nyter er våren, lyset er nydelig, alt nytt som spirer snart.Tross korona, så har jeg bestemt meg for å nyte denne  våren .

For 1 gang på lenge kjenner jeg at jeg gleder meg over at vi nærmer oss lysere tider.

Det kan nesten føles som om jeg er nyforelsket, ny forelsket i livet.

Takknemlig for mange ting, jeg vet de tunge dagene med smerte kommer, men de skal ikke få så mye oppmerksomhet .

Jeg vil prøve å holde på den følelsen ..

Nyforelsket i livet- jeg bestemmer meg for at det skal prege meg..

Prøv du og🌸🌸

                           💕💕💕💕💕

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg