Pillerus & Blomster

Jeg er så takknemlig for alle jeg har rundt meg, alle som bryr seg.

Fredag  når jeg kom hjem fra sykehuset var straks min pappa og søster og venninner på besøk, selvom jeg var i pillerus så var det utrolig hyggelig.

Blomster og besøk har strømmet inn hele helgen, og god bedring meldinger. I går var en dårlig dag, jeg tror nok aldri jeg har følt meg så syk og elendig, men håper  og tror at dette snart snur.

Selvom jeg sover mest om dagen så får det meg til å tenke på dem som ikke har noen rundt seg i slike situasjoner.

Det må være helt grusomt. Lørdag kveld pleier å være en av de dagene som vi koser oss ekstra mye med god mat og kanskje innimellom besøk, sønnen min på 12 år var litt rastløs i går, men veldig forståelsesfull, hjalp meg med å sette på vaskemaskin osv. Men klart at han ikke ønsket å ha det slik resten av helgen. Vi fikk sykebesøk av en skjønn familie, og de inviterte han med seg hjem på overnatting, noe som gjorde kvelden hans perfekt♥️ Mannen min lagde en suppe til meg, den var sikkert god, men matlysten er ikke på topp. 

Jeg ser frem til dager uten piller, nå nyter jeg synet av de vakre blomstene jeg har fått. 
så tar jeg en dag av gangen. 

Fin søndag til deg♥️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg