Slutt å Romantisere tilstanden i Norge nå..

 


Det er supert at man kan kose seg med sine nærme, spille kortspill og nyte at man har fri..

Men hos meg er det absolutt ikke romantisk, her er det hissige ungdommer som ikke helt skjønner hvor alvorlig dette er.

Samtidig skal vi sørge for at alle har det bra, mat og rene klær.

Jeg løper som en gærning mellom vaskerom og kjøkken. Handler som en gærning fordi vi er hjemme hele gjengen 24/7 og spiser og drikker.

Det er ikke hamstring pga at jeg er redd for å gå tom, men fordi de spiser..

Jeg blir kvalm av at bloggere og andre syntes denne tilstanden er litt koselig- har 2 store barn som ikke kan være i jobb, en pga karantene, den andre pga av de stenger grensene til Danmark ( jobber som musiker På båt)..

Dette ble en sutre blogg- men herlighet da, dette er faktisk ikke så koselig, syntes det er pyton.

I dag har jeg i tillegg vært i kontakt med fastlegen til minstemann opptil flere ganger fordi han ligger hjemme og er syk. Og ingen blir testa – så vi må bare håpe dette går over..

Jeg er egentlig veldig positiv, men man må være realistisk ..

Jeg koser meg ikke, men er glad får at vi bor i Norge med friskt vann i springen 🤦🏾‍♀️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg