Små Hverdagsgleder

 

Det som er sikkert og visst er at naturen går sin gang- våren er her og vi kan begynne å pynte og plante blomster ute.
Det gjør meg glad, så nå må jeg fokusere på de positive tingene som er. 

Det blir mye snakk om hyttetur, fjellet og alt vi går glipp av, men hva med å ta tak i de tingene vi kan gjøre? Jeg og gleder meg til å treffe vennene mine igjen, men jeg skjønner også hvor viktig det er å holde fysisk avstand.

Det fins så mye å finne på, mye å ordne, for min del er det viktig å ha rutiner hver dag, de dagene jeg liksom ikke gidder, de blir tråe.

Jeg starter hver dag med å vaske over flater og støvsuge, det er blitt rutine, og etterpå er det nydelig å sette seg med en kopp kaffe..  Så må jeg fylle dagene med en lang tur hver dag, og ungene blir tvunget med. Det er faktisk hyggelig, og jeg er ikke tur menneske i utgangspunktet..

I dag Startet dagen med en sykkeltur til byen, jeg hadde bestilt antibac og måtte være på apoteket kl 0900.. Det var fristende  når jeg syklet forbi den lokale bakeren å stoppe å kjøpe ferskt brød og wienerbrød til familien .. Slike små hverdagsgleder er Viktig i disse covid19 tidene ..

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg