Makeup til slike som meg

Reklame | BareMinerals, lancome,nude,makeupstore

SMINKE

Mange tror at vi med mørk hud ikke trenger sminke, det er helt feil. Huden våres kan bli ganske grå og stygge mørke arr etter kviser. Arrene blir mørke og er vanskelig å bli kvitt, særlig uten sol.

TA VARE PÅ HUDEN DIN

Jeg renser huden min hver dag, morgen og kveld, ansiktet mitt er det viktigste for meg, derfor vil jeg gjerne ta godt vare på det .

 

  
VIKTIG Å SMINKE SEG FOR Å FØLE SEG VELL

Jeg må sminke meg uansett for å føle meg vell, uten sminken føler jeg meg ustelt, og jeg vil jo at de rundt meg skal syntes at jeg er fin 🙃

SMINKEN JEG BRUKER

Det er vanskelig å finne de riktige fargene i Norge , derfor blander jeg. Det er heller ingen som kan nok om makeup til oss, noe som er frustrende. Jeg har brukt lang tid på å finne de riktige tonene for min hud- men jeg har funnet de, etter mange feil kjøp. Jeg bruker ikke veldig lang tid på å sminke meg, ca 20 min.

Her starter sminkingen

Jeg bruker litt penger på sminke og parfyme, og det gjør jeg med glede. Når man er i midten av 40 åra er det enda viktigere å ta vare på seg selv- men det gjør ingenting med rynker og ujevn hud. Vær stolt av deg selv, fargen din, huden din og kroppen din, men ikke la den forfalle. Jeg ser stor forskjell på meg selv uten sminke, freshere og jeg blir gladere-♥️

For meg starter dagen alltid med en dusj, gode såper og kremer, følelsen av å være nystellt er deilig. Lukten av søvn og skittent hår er det værste, og når man er i midten av 40 åra, så er det veldig viktig å ta vare på seg selv , det er lett å forfalle om man ikke bruker noen minutter på seg selv hver dag.

Kanskje litt unorsk å si, men jeg føler meg fin, fin hver dag- jeg legger litt tid i det. Men jeg er livredd for å forfalle- Alle ser ansiktet mitt, og det skal skinne så godt som mulig. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg