Solen skal nytes uansett

Jeg begynner å bli vant til dette usosiale livet, begynner å godta at det kun er oss.

Kanskje det er litt sunt, sunt å kjenne på at man kjeder seg.

Døgnrytmen er blitt til det bedre.

Jeg våkner frisk og opplagt,og legger meg tidlig hver kveld.

Jeg savner venner, særlig kafé turene, og det bare å være normal.

Men så  må jeg si at denne tiden blir familie bånd enda sterkere.

Livet blir satt litt på pause, så Kan man kanskje bruke de kreftene man har på å tenke litt på andre- sende en SMS- sende en blomst. Da får man samtidig støttet den lokale næringen.

Hva blir livet etter dette, det blir normalt sier de, men jeg er litt nervøs for ungene, nå er de klistra til skjermen- blir de vandt til at det er det sosiale livet-?

Det er jo bedagelig, slippe å forholde seg til folk..

Vi kan jo også bli veldig egoistiske av dette..

I utgangspunktet er jeg super sosial, men jeg må innrømme at jeg syntes det slappe livet som «hotellsjef» er litt deilig 🤦🏾‍♀️ og vet du, sola skinner og våren er på vei..

Jeg prøver så godt jeg kan å holde alle i godt humør♥️

Det bakes og kokkeleres som aldri før..

samtidig som jeg er positiv, så lukker jeg absolutt ikke øya for nyhetene.

Vanvittige triste nyheter om dagen, det berører oss alle..

Kos deg på din fredag🌸

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg