Step by step

Hotell puten  min beste venn om dagen.

Det blir sykt mange timer på sofaen, og har sett meg igjennom en hel serie på Netflix. Jeg har egentlig ikke dårlig samvittighet for det, men gleder meg til dagene ikke blir så sløve.

Når jeg stod opp i dag så kjente jeg en deilig vårfølelse, solen skinte og alt støvet tittet frem, og jeg klarte ikke å la vær, måtte støvsuge, det var nok ikke så lurt. Men allikavel ett tegn på at jeg kommer meg, step by step. Jeg er bare ikke lagd for å være liggende i mange dager, og drømmer om å komme meg ut på kafé igjen, men det blir nok ikke denne uka, tror jeg.

Tross all egoisme disse dagene, så går tankene mine til dem som er kroniske alvorlig syke, jeg leste om Christine koth, for en dame, jeg beundrer hennes åpenhet, hun går forann som ett knakende godt forbilde. Jeg kan på ingen måte skjønne hva hun går igjennom,  som en offentlig person må det koste litt ekstra. Det bittelille jeg går igjennom er jo ingenting, og det går jo over. Jeg trenger en reality sjekk innimellom, og jeg tror mange gjør det.

Christine koth@BT

 

Jeg har veldig godt av å lese om andre, for da blir ikke egoismen så stor.

Når man har så mye alene tid som jeg har nå tror jeg også det er viktig å sense innpå andre ting enn sykdom, selvom det ikke er veldig lett.

Jeg må jo innrømme at jeg drømmer litt, jeg drømmer om en varm og deilig sommer, en sommer full av masse tid til venner, og kanskje en reise med mine nærmeste.

Mine ønsker og drømmer går til  3 Forskjellige steder, Thailand, USA, og Bangladesh.
Disse 3  stedene vil jeg prøve å komme til. Jeg snakker ikke om nå, men i løpet av livet mitt. Men før disse ønskene så ønsker jeg meg bare en tur til Spania, mitt favoritt sted er Villajoyosa, ett nydelig sted.💕

Det må være lov til drømme litt, for meg er det helt nødvendig, å flytte fokuset litt bort er deilig💕

Humøret er stigende og positiviteten kommer sigende-  Step by step.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg