størst av alt er å være ett medmenneske ♥️

Bilde tatt fra Nrk.no


Tenk på hva staten gjør for oss, jeg blir rett og slett rørt- rørt av at  staten setter oss først.- Det handler om oss..  Rørt …

Jeg er ekstremt rørt over at statsministern setter av tid til pressekonferanse  for barna

Lett å skjønne til og med for oss ♥️

Jeg legger meg totalt flat, for jeg aner ikke hvor mye tid de bruker, og hvor mange ganger de har gått igjennom hva de skal si, slik at ingen ting skal misforståes.

Jeg beundrer statsministeren, hun ser ufattelig fresh ut, og lurer på om hun i det hele tatt klarer å sove om nettene?

For ikke å snakke om de som jobber med nyheter, tv2 og Nrk. Jeg syntes de er fantastiske, har lyst å gi en stor bukett roser til hele gjengen.

De som fyller og fyller på hyllene i butikkene, de som spriter og vasker. -Tusen takk.

Her jeg sitter i sofaen min, og gjør veldig lite- mine hovedoppgaver er å være en god og trygg mor- for meg er det enkelt, selvom lunta er litt kort innimellom.

Jeg kjenner på en vanvittig stolthet over landet jeg bor i.

Vi har før kjent på  « størst av alt er kjærligheten «

Nå vil jeg si

-Størst av alt er å være ett medmenneske –

♥️♥️

Vær ett medmenneske – ta hensyn 😍

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg