Takk Norge & Helsevesenet

 

@pernillefjalsett

I dag er det torsdag, det nærmer seg helg, mye har skjedd på 1 uke.

Starten på min dag i går var veldig tung.
Det kan være en blanding av å måtte godta diabetesen.
Men også en grusom trøtt og slitsom følelse i kroppen. Jeg må jo legge totalt om på kostholdet mitt, det er virkelig en jobb. Men allerede nå, så føler jeg at jeg har kommet godt inn i det. Mannen min er god på matlaging, så middagene fra nå av blir det han som fixer.

Jeg tålte rett og slett ikke de nye medisinene mine,så nå settes jeg på nye fra i dag .Jeg så for meg dyre medisiner og alt dette innebærer, men takk staten NORGE, jeg betaler ikke noe.( har frikort da ) Igjen vil jeg si, jeg er mektig imponert over helsevesenet.De handler raskt når det er alvor. Og  legene har en lang utdannelse, så de vet hva dem skal ta alvorlig. Mitt yrke er helsesekretær, jeg føler jeg har grunnlag til å mene det, etter 20 år i helsevesenet.

Nå er jeg på den andre siden, og det hadde jeg aldri trodd .

Vi kjenner ikke morgendagen dere. Det er kanskje bra, vi aner ikke hva som kommer i neste sving. Det har jeg fått erfart på flere områder .

Så gjelder det å gripe dagen da.

Sette pris på de gode tingene, gjøre noe med de negative tingene. Ikke gi de negative tingene for mye oppmerksomhet! Det er lett og skrive, tro meg, jeg vet.

Selvom det er ganske svart innimellom, så er lyset like i nærheten.Bare husk å åpne øya, det er nærmere enn du tror.

Fin Fin torsdag til deg !

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg