Tid til overs

Sønnen min @oliverfjalsett


Det er lov å kose seg, og vet du,det gjør vi- tror vi trenger litt ekstra kos om dagen. En etterlengtet kafé ’ tur med minste mann på utekafé gjorde godt for sjelen, en cappuccino har aldri smakt så godt 🤎

 

Det er ikke mye forskjell på dagene, mandag eller lørdag er litt for like.

De samme menneskene man omgås med. Det blir tett, og det blir mange timer sammen.

Jeg kan kjenne på meg selv at lunta er litt kortere enn vanlig- dette gjelder vel særlig med  mannen min – selvom jeg egentlig elsker å henge med han, så blir det litt for mye.

Det hjelper heller ikke at han har hjemmekontor og ser ned i maskinen 8 timer om dagen. Jeg er super klar for å ommøblere, male, fixe, kjøpe uteblomster osv, men som han sier, det er ikke  ferie dette her.

Det er jo helt sant, jeg er super sosial og klar for vår- og det går i 100 oppi hodet mitt.

Man blir så rastløs,og da er det godt å finne på noe..

I dag er målet mitt vinduspuss, noe jeg hater, men det må til , og jeg har jo tid.

Litt tid til overs

Så tilbake til de gode tingene, jeg baker og koser meg på kjøkkenet. Det kan ingen ta fra meg.
Denne påsken skal det meste skinne og nye oppskrifter prøves.

Min egen oppskrift på denne konfektkaka

 


Kos deg i solen på din lørdag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg