Tilgi meg


jeg glemmer litt dere der ute som er alvorlige syke.

Jeg glemmer dere som kanskje ikke har råd til å handle, slik at dere slipper å gå ut hver dag.

Jeg glemmer dere som ikke har ett godt hjem å være i 24/7

Jeg glemmer  å være takknemlig for staten.

Jeg glemmer at Statministeren gjør en sykt bra jobb.

Jeg glemmer å være takknemlig for at Norge er ett rikt land.

Jeg glemmer å være takknemlig for at dere som jobber dag og natt i helsevesenet gjør dette for oss, for meg og min familie🤦🏾‍♀️

Jeg glemmer rett og slett de andre utafor mine 4 vegger..

unnskyld, tilgi meg🙏

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg