Utvidet kjernefamilie


Nå har det gått drøye 2 uker, og savnet blir større og større for mange av oss.

                                     🤎🤍🤎

Jeg tror at man må utvide kjernefamilien litt, om man har små barn/ skolebarn og bor i ett nabolag så er det enkelt at ungene får dekket sine sosiale behov ved å ut å  leke.

Om man har litt større barn, så har dem nok allerede bestemt hvem som er sine 2. For barn og unge så er det enklere enn for voksne og eldre.

I min familie er det min far som er aleine og min søster, så vi har «lagt til dem 2» i våres kjernefamilie.

Faren til mannen min har også fått tilbudet, men han velger å ikke ta imot tilbudet.

Så tenker jeg, man må velge sine å være sammen med, ellers kan det bli veldig trist og veldig deprimerende. Dagene blir tunge og preget av nyhetene. Mange vil få denne sykdommen, og mange vil kunne tåle den. Men man må følge rådene myndighetene gir..

Jeg vasker alle overflater hver dag, toaletter og kjøkkenet- og spriter så godt jeg kan..

For meg er det viktig at alle rundt meg har det bra, derfor har jeg utvidet kjernefamilien.

For at vi skal overleve dette, så tror jeg det er viktig – Det er særlig viktig å ta vare på besteforeldre og de som er aleine i familien..

Lykke til med å utvide din kjerne familie  

                                     🤎🤍🤎

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg