Vitne til salg på gata..


Jeg bor i Arendal, en liten koselig sørlandsby.

Det er ikke lett å gjemme seg, tror heller ikke de prøvde, i dag var jeg vitne til kjøp og salg av stoff på åpen gate.

Jeg ble usikker og grusomt lei meg, dette var unge gutter som absolutt ikke burde være der.

Det som er så skremmende, det er at de står på åpen gate. Jeg ser de gir sakene, helt åpenlyst, dattern var med, hun så det også..

Så må jeg spør, hvor er politiet?

De vet og alle vet at dette skjer, særlig etter skoletid på fredag. Hvorfor er det ikke politi i nærheten på fredager?

Jeg ble faktisk litt usikker på hvordan jeg skulle gripe inn, jeg valgte å gå forbi, denne gangen.

Vet det var feigt, men man veit aldri Hvordan de ville reagert, ville heller ikke sette ungene mine i en dårlig situasjon.

Det har vært store oppslag ifht tik tok og selvmords video i de siste dagene.. vi vil ikke at barna våre skal se den..

Men jeg ønsker absolutt ikke at barna mine skal havne i feil miljø, dette er rett forann øynene våre, og stoff er så tilgjengelig.

Vi kan ikke slutte å dra ut av huset, eller skru av telefoner når vonde ting skjer, vi kan skjerme de minste- men vi lever i verden.Politiet må være mere våkne både i gatene og på nettet.

Ikke vær som meg å gå forbi- vær tøff å stopp!! Jeg kommer til å kontakte Politiet. 

om du var i den gjengen, jeg så deg, få hjelp før det er for seint🤍

En litt annerledes blogg i kveld ..

2 kommentarer
    1. Vi har vært så uheldige å fått inn en som selger stoff på hybelen vår. I huset hvor vi bor! Problemet er at det ikke er han som leier, han fulgte bare med på lasset og jeg aner ikke hva han heter en gang … Vi leide ut til ei jente. Påpekte det, at dette ikke var det vi hadde avtalt, så etter 14 dager sa ho opp. Både irriterende, og veldig greit at jeg slapp å “kaste ho ut”, og heldigvis så fikk vi inn en ny leieboer med en gang. Politiet bryr seg ikke så mye … vi har tipsa for en del år siden, da det også ble masse merkelig trafikk i den stille gata vår. Å gå bort og ta det opp personlig med de som selger, det hadde aldri jeg gjort, tror en fort kunne blitt utsatt for hevn av en eller annen slag da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg