Worship Sunday

Dagene er rare, nyhetene popper opp, og vi må bare forholde oss til staten.. 

 

Søndagen var en fin dag, dagen startet med en 2,5 t gospel konsert på nett fra Los  Angeles, jeg ble så revet med at jeg satt i stua mi og sang med- helt nydelig..

Det var utallige møter og kristne arrangement man kunne fylle søndagen med.

Det som er enda bedre er at dette ligger på nett, så det kan man få med seg hele uka..

sola skinte og vi dro til Tromøya på en god tur, mannen min og Hunden vår. Vi nøt faktisk å være alene litt, kunne snakke fritt uten innblanding. Man trenger det innimellom i disse covid 19 tidene 🤪

 

For en gangs skyld hadde vi tid til en skikkelig «family Sunday dinner « det ble hjemmelaget dansk flæskesteg. Selvom det hører julen mest til så falt det i smak hos flokken min.

Man følger jo titt og ofte med på nettet og  nyhetene, og man sveiper innom både blogger og Fb .. Sigvart Dagsland annonserte med Fb konsert- usminket og ekte. En nydelig konsert med Glimt i øyet..

Denne konserten var toppen av kransekaka- en fantastisk avsluttning på den fine søndagen min sammen med alle mine  5 ♥️

Ett mamma hjerte som elsker ungene over alt på jord.

Den kjærligheten kan ikke beskrives -Elsker hvert minutt med familien min♥️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg