Yes – Its Monday

 

Bildefrekvens fra Pixapay

Mandag for meg betyr rutiner, hverdager er ofte det beste.

Roen har senket seg, ungene klar for ny uke, Henrik jobber 24/7 denne uka. Og jeg har mange ting som skal fikses-

Det som står øverst på lista er vask av vinduer- vaske klær – husvask.
Jeg lærte å vaske vinduer av mamma, det var med avispapir, men det var nok sånn det var før, nå bruker de ett annet blekk. Da blir det ikke samme resultat. Når jeg vasker, så bruker jeg Nylon vask, da blir vinduene skinnende blanke.

Ny uke – ny dag – nye muligheter


Mange ser frem til helgen, jeg ser frem til mandag, da kan man starte på nytt-

Jeg for min del elsker det nye, det som ligger foran, det som er nytt.

Hvorfor jeg gjør det? Tror kanskje det er fordi det gir muligheter, muligheten til å bli utfordret, nye utfordringer, blanke ark.

Jeg får ett kick mandag morgen, kan ikke forklare det bedre, men det kan føles som frihet-

Friheten til å finne roen i egen stue .

Tror flere burde sette mere pris på mandager, hverdager.

Være mere takknemlig for det man har.

Vi higer og lever for helgen og reiser- Jeg tror ikke vi blir mere lykkelige av å reise, men jeg tror man setter mere pris på hverdager om man av og til er litt på farten, trenger ikke lange turer.

For min del så er en Oslo tur av og til tilstrekkelig nok.

3 av gutta mine♥️



Min mandag skal jeg fylle med noe positivt, håper din mandag og blir bra- om ikke utgangspunktet er så bra, så let etter det – Det ligger ett sted å venter på deg
♥️

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg